Garanția produselor
Pentru a beneficia de garanție, consumatorul are obligația de a respecta instrucțiunile de utilizare atașate și de a nu permite intervenții asupra produsului din partea altor persoane decât cele autorizate.
Garanția produselor nu acoperă accesorii, consumabile (baterii, acumulatori), precum și părțile casabile ale produsului (carcasă etc.) sau diversele defecte ce pot apărea în urma transportării produselor, căderi sau lovituri acestora, sau în cazul conectării la o sursă de alimentare necorespunzătoare etc.
Garanția produsului nu acoperă lipsa unui accesoriu sau a vreunei părți a produsului constatată după achiziționarea acestuia. Consumatorul are obligația de a prezenta certificatul de garanție și factura (bonul de cumpărare) la întocmirea reclamației privind defectarea produsului.
Condițiile în care produsul își pierde garanția:
-
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții inadecvate (alimentare necorespunzătoare, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, pătrunderea de lichide (apă etc.), intervenția asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor.
-
Neprezentarea la solicitarea reparației a chitanței/facturii de cumpărare a produsului însoțite de prezentul certificat de garanție.
-
Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare și întreținere precizate în prospectele și instrucțiunile ce însoțesc produsul la livrare și de care consumatorul a luat cunoștință.
-
La încredințarea produsului spre a fi reparat altor persoane/firme neautorizate sau cu reparații efectuate de persoane neautorizate și modificări aduse produselor și accesoriilor.
-
În cazul în care în acest certificat de garanție s-au operat corecții de către alte persoane decât cele autorizate.
IMPORTANT:
Reparațiile necorespunzătoare efectuate asupra aparatului pot afecta securitatea acestuia și pot produce defectiuni iremediabile. Pentru a evita aceste situații, vă recomandăm efectuarea oricăror reparații/verificări doar la atelierul nostru.
-
Produsul pe care îl dețineți are asigurat un termen de garanție legală de conformitate de 2 ani de la data achiziționării.
-
Garanția este asigurată la următoarea adresă: Str. 1 Decembrie, nr. 5, Cisnadie, Sibiu
-
Pe parcursul termenului de garanție, unitatea de service va repara sau înlocui produsul, după caz.
-
Termenul de garanție se prelungește cu timpul afectat reparării obiectului.
-
Repararea sau înlocuirea produselor se va efectua conform prevederilor legale în cadrul unei perioade rezonabile de timp (15 zile).
Blog posts
Vrea sa revolutionize industria beauty in Romania! Cine este Uniorange?
Uniorange Tech își lansează produsele inovatoare în România